Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych czy zajmujących się problematyką z zakresu marketingu. Plan marketingowy to plan, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i cele marketingowe. Jest on podstawą do podejmowania działań w zakresie produktu, ceny, dystrybucji, promocji i badań rynku. Uwzględnia on wnioski płynące z analizy szans i zagrożeń oraz ze słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa. Plan ten obejmuje zarówno szerokie cele marketingowe, jak i konkretną taktykę marketingową, która jest stosowana dla osiągnięcia tych celów. Wiedza o możliwościach przedsiębiorstwa, oczekiwaniach klientów czy też środowisku marketingowym, w którym obraca się firma, to podstawy do właściwego planowania.
Czas trwania kursu: 18 godzin.
Organizator zapewnia fachową kadrę i materiały szkoleniowe
O nas
Oferta
CKU Kępno 2012 Wszelkie prawa zastrzeżone